Dag 2

14 maart 2023 - De Nieuwe Grond, Suriname

Vanmorgen ook weer vroeg wakker, maar niet zo vroeg als Quinn-Zyon, die was blijkbaar al om 4 uur wakker. Hij was mee met Michel om de banden van de auto op te pompen. Na een bezoekje aan de bouwplaats hebben we broodjes gehaald voor het ontbijt en dit bij Will en Roy opgegeten. Na het ontbijt weer even terug naar de bouwplaats waar een vrachtwagen de waterleiding heeft stuk gereden. Dus  nu maar weer even bij de leverancier langs om een klacht in te dienen en waarschijnlijk gaan ze het snel repareren. Dat is ook wel nodig want vanmiddag komt het eerste beton en dan hebben we ook water nodig. Michel moest nog even wat werk van thuis af maken dus gingen we terug naar ons appartement, Sanne en ik bleven daar ook en Quinn-Zyon ging lekker naar bed. De rest ging even een aanbetaling doen voor onze reis naar het binnenland van volgende week en een steen laten ingraveren voor de eerste steen van ons project. Nadat ze terug waren zijn we weer naar de bouw gegaan waar het beton was gearriveerd . Na een middag kei hard werken door onder andere Michel en Will was al het beton gestort voor het voorste huis.

Terug bij ons appartement gingen we verhuizen naar een ander appartement wat er iets beter uit zag. Hier was ook keukeninhoud want dat ontbrak compleet bij het andere en waren de kasten in iets betere staat. Quinn-Zyon,  Sanne en Ben gingen nog even zwemmen als afsluiting van deze mooie warme dag.

1. Corry Lampers:
    15 maart 2023
    Er wordt hard gewerkt! Het zal wel mooi worden!
  2. Irene:
    15 maart 2023
    Ga daar maar vanuit :)
    Geniet er van met z'n allen