Zondag 2 april terugreis

2 april 2023 - Lelydorp, Suriname

Vanmorgen was ik al vroeg wakker terwijl ik best had kunnen uit slapen. We hebben afgesproken met de huisbazin dat we er om 10 uur uit zijn. Dus voor die tijd moeten we alles ingepakt hebben. Alle kleding is gebruikt dus het maakt niet uit hoe de koffer ingepakt wordt, het gaat thuis toch de wasmachine in. Ontbijten doen we weer bij Roy en Will en dan is het wachten tot 13 uur, dan vertrekken we naar het vliegveld. We worden weer met een bus opgehaald, de huurauto wordt door Paadje en Roy weggebracht en dat is op dezelfde route. Als zij hem hebben weggebracht stappen ze weer in de bus.

Het lukt ons weer om plaatsen bij elkaar te krijgen in het vliegtuig. Door de douane gaat best vlot en daarna hebben we nog zo'n 3 kwartier wachttijd voor het boarden begint.

Nog even een ijsje, want dat hebben we hier ondanks 3 weken schitterend weer niet gehad.

Lange broek weer aan want we lazen op internet dat het morgenochtend 3 graden zou zijn als wij aankomen. Vannacht vriest het.  Brrrr

Het is hier nu 17  uur en nog 27 graden.

Bijna naar het vliegtuig. Verder zal er wel niets meer te melden zijn.

Tot morgen

Van reisblog naar fotoboek