Dag 1

14 maart 2023 - De Nieuwe Grond, Suriname

Toen we gingen liggen in ons bed voelden we de veren langs ons heen springen. Maar we waren zo moe dat we daar geen last van hebben gehad. Om 6.30 uur waren we wakker dus best een goede nacht gemaakt. We gingen ontbijten in het huisje bij Roy en Will. Daarna namen we een kijkje op het perceel, ze zijn lekker bezig.  Ze hadden betonblokken nodig en die hebben we in onze auto moeten vervoeren . Ben reed dit keer in de huurauto en Michel in de eigen auto. Daarna de blokken gelost bij de bouwplaats. Als lunch hadden we kip-kerrie met rijst en die was best pittig. Het was de 3e of 4e zaak die we probeerden de rest was allemaal gesloten op maandag. Onderweg in de auto werd Tavarel gebeld dat de vergunning rond was en  dus ging hij deze meteen ophalen. Hier waren we blij mee en we  gingen wederom naar het perceel om dit samen met de jongens van de bouw te vieren. Hierna zijn Sanne, Quinn-Zyon en ik naar ons appartement gegaan om nog even lekker te zwemmen. De anderen hadden nog een ritje naar de architect voor de boeg. In het begin waren we met zijn 3en in het zwembad maar al snel waren er meer in het zwembad en begon een soort van poolparty.S'avonds lekker roti gegeten en nog even gezellig nagezeten met de anderen. Maar om 20.30 uur vetrokken ze naar hun eigen huisje en gingen wij op tijd naar bed.

IMG-20230313-WA0011IMG-20230313-WA00101260064126006112600581260041

• 1260037

1. Corry Lampers:
    14 maart 2023
    Dat ziet er wel gaaf uit!