Dag 3

16 maart 2023 - Houttuin, Suriname

Vandaag ging Michel eerst op pad om stenen te bestellen en meteen nog even naar de bouwplaats. Daarna gingen Roy Will en Tavarel naar het kadaster om wat op te halen Ondertussen  kwamen Michel en Ben Sanne en mij ophalen om naar de notaris te gaan de anderen kwamen daar ook naar toe. De notaris was een hele aardige man die alles goed ging uitleggen hoe het in Suriname allemaal gaat. Hij gaat nu alles in orde maken en wij kunnen in de laatste week van onze vakantie langskomen om te tekenen. De lunch hadden we bij Zus en Zo en was erg lekker. Daarna nog even op de bouwplaats kijken om een planning te kunnen maken voor de betonstort van het achterste pand en om de buren uit te nodigen voor de eerste steenlegging van morgen.

De haren van de mannen werden wel heel erg lang dus ook maar weer even langs de barbershop voor een knip en scheerbeurt. Het resultaat mag er weer zijn!

Voor de lezers misschien geen interessante dag maar wij zijn blij met iedere stap die we verder komen.

1. Nathalie:
    16 maart 2023
    :-) ik hoor graag de uitleg die jullie hebben gehad… ik heb het idee dat ik de helft nog niet heb kunnen doorgronden… volgens mij moet ik ook iets KVK bv ..maar niemand kan me uitleggen wát dan :-)
  2. Corry Lampers:
    16 maart 2023
    IK herkende Ben haast niet meer na de barbershop! Wat een gezelligheid op dat bankje.....ging het in de wereld ook maar zo!