De vliegreis

13 maart 2023 - De Nieuwe Grond, Suriname

Zondagmorgen 12 maart om 6.15 uur kwam Siebe ons halen om naar Schiphol te gaan. Bij Sanne en Michel  even wat koffers ingeladen en ook kwamen Sanne en Quinn-Zyon bij ons in de auto. De rest van het reisgezelschap ( Roy, Michel en Will) werden door Wesley weggebracht naar Schiphol. Op Schiphol was de rij om de bagage in te leveren best lang maar het is wel gelukt om met zijn allen bij elkaar te kunnen zitten. We vliegen met SLM. Uiteindelijk vertrekken we om 11 uur, 40 minuten vertraging dus.  De reistijd is ook langer dan de vorige keer namelijk 10 uur en 20 minuten. Het was een hele zit, zonder films maar het was prima te doen. Lekker eten en drinken onderweg en ook Quinn-Zyon deed het geweldig. Zijn charmes losgelaten op de stewardessen, die daar dan ook meteen voor vielen. En ook veel reisgenoten kregen zijn glimlach of een box of high five.
Eenmaal in Suriname konden we ook snel door de douane. Ook dit keer werden we weer met een bus gehaald. Paadje en Tavarel hadden dit geregeld. In het huisje hebben we nog wat gegeten en daarna door naar ons eigen appartement om heerlijk te gaan slapen. Daar waren we wel aan toe!

1. Corry Lampers:
    13 maart 2023
    Wat een kleine charmeur is jouw kleinzoon! Snap wel dat iedereen voor hem valt!
  2. Nicolette:
    13 maart 2023
    Veel plezier en geniet er allemaal van!