Dag 15

1 mei 2022 - Heerhugowaard, Nederland

Onze laatste dag is toch nog een drukke dag.
Onverwachts moet Michel nog een document ophalen bij de printshop, daarna gaan we nog even bij het perceel kijken. Michel maakt met de drone foto's. We spreken daar ook nog even met een man die even verderop woont.
Daarna worden wij thuis afgezet om alles klaar te maken  voor vertrek en brengt Michel de auto naar de carwash, zodat we die knap in kunnen leveren. Wij gaan gewoon met deze auto naar het vliegveld en Paadje en Donnavan rijden achter ons aan met hun auto. Daarna brengen zij samen de auto terug. Wat een luxe is dat toch!
Vlak voor vertrek uit het huisje komt de ijscoman nog langs. Het kon nog net😄
Op het vliegveld drinken we nog samen een “djogo” behalve Paadje die gaat liever aan het zuurstof (Heineken)

Het begint enorm hard te regenen als we nog even staan te kletsen. Gelukkig wel overdekt.

Het wachten duurde lang, we hadden een uur vertraging.
Er stonden ook chinezen te wachten die met ons vliegtuig mee gingen, compleet verpakt als maanmannetjes. Zo'n witte overal met muts en mondkapje en dan nog zo’n spatscherm voor hun gezicht. In de toiletruimte zag ik een volwassene die ook nog een luier omdeed. Wat een gedoe om maar niet besmet te raken in een vliegtuig. Uiteindelijk zaten er een paar de rij voor ons. Veel ontsmettingsmiddel werd er nog gebruikt toen ze plaats namen.
De vlucht ging weer goed. Sanne, Michel en Quinn-Zyon konden voorin zitten en er werd een bedje voor Quinn-Zyon gemaakt. Zo'n bedje is mooi maar niet fijn dat je bij elke turbulentie je kindje er weer uit moet halen en op schoot nemen.

De stewardessen herkenden Sanne en Quinn-Zyon nog van de heenvlucht. Bij het demonstreren van de luchtmaskers en zwemvesten had Quinn-Zyon ook weer een touwtje van één van die dingen  te pakken.

Na aankomst lagen de eerste koffers al snel op de band maar toch duurde het nog een tijd voor we alles hadden.

Siebe en vader van Michel kwamen ons weer halen.

En zo is ook deze vakantie weer tot een einde gekomen en er weer één om niet snel te vergeten.

Bedankt Michel voor de goede organisatie!